آهنگهای ویژه

  • عرفان طهماسبی پرسه

    عرفان طهماسبی

    پرسه

  • مسیح و آرش Ap جون

    مسیح و آرش

    جون

  • حمید عسکری عطر تو

    حمید عسکری

    عطر تو

  • حامیم راز شب

    حامیم

    راز شب

  • علی لهراسبی حیفه

    علی لهراسبی

    حیفه

  • مهدی جهانی تنهاییام

    مهدی جهانی

    تنهاییام

  • احسان دریا دل قطار

    احسان دریا دل

    قطار

دانلود فیلم ایرانی لتیان

با حضور : امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی

| مصرف اینترنت برای دانلود قانونی نیم‌بها است |

🔰ژانر: اجتماعی | خانوادگی
📆سال ساخت:۱۳۹۷
⏱مدت زمان:۹۷دقیقه
📣کارگردان: علی تیموری
📖نویسنده: اکتای براهنی
👤تهیه‌کننده: مجید مطلبی
💎بازیگران: امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی فر، امین طاهری و…

 

خلاصه داستان :

درباره چند جوان متاهل و مجرد است که به سفری چند روزه به لواسان می‌روند. طه آقازاده‌ای بسیار متمول و مغرور است که با دختری به نام سلما قرار است ازدواج کند. سلما گذشته غمبار و اسفناک خود را از طه پنهان کرده است. این پنهان کاری که همراه با حضور ناگهانی و ناخواسته همسر سابق او در این جمع است، باعث می‌شود که طه از این ماجرا بود ببرد و…

 

داستان فیلم : داستان فیلم لتیان مضمونی اجتماعی دارد. فیلمنامه این فیلم -که نخستین فیلم بلند سینمایی علی تیموری است- فیلمنامه آن اخیراً موفق به دریافت پروانه ساخت گردیده و مرحله پیش‌تولید آن بزودی آغاز خواهد شد. هنوز هیچ خلاصه ای از داستان فیلم منتشر نشده و جزییات کامل آن را متعاقبا در همین جا قرار می دهیم. واژه لتیان در اصل نام یکی از روستاهای زیر آب رفته دهستان لواسان کوچک است. علی تیموری توضیحی در خصوص دلیل این اسم به عنوان نام اولین فیلمش نداده است؛ او در صفحه اینستاگرام خود درباره این یلم نوشت :”سالها به این لحظه فکر میکردم ،به لحظه ایی که فیلم اول سینمایی ام رو باید بسازم . به تمامی استرس و سختیهای که خوهد داشت ولی سخت منتظر این روز و این لحظه بودم.امیدوارم که آن چیزی که در ذهن و توان دارم بتونم انجام بدم .
در این مسیر باید تشکر کنم از دوستان خوب و صمیمی و حرفه ایی خودم که همراه من بودن ، از اکتای براهنی عزیز و توانا که نویسنده فیلمنامه هست و همیشه در کنار هم بودیم و در به ثمر رسیدن این فیلمنامه بسیار زحمت کشید و تحمل کرد. از مجید مطلبی رفیق قدیمی و تهییه کننده درجه یک ،که از لحظه اول در جریان قرار گرفتن این سناریوهمراهی کرد و با آغوش باز یک فیلم اولی رو پذیرفت ،از مهدی بدرلو مدیر تولید درجه یک که برای ساخت شدن این فیلم تا این لحظه بسیار کوشید و حضورش دل گرم کننده اس ،از آناهیتای تیموریان نویسنده دیگر فیلمنامه که بسیار رفیق بود و همراه.امیدوارم که همگی این دوستانم و دوستان دیگری که همراه خواهند شد از ساخت این فیلم حال خوبی داشته باشیم و نتیجه باعث رضایت همگی ما و مخاطبمون باشه.
در انتها امیدوارم ارزوی خوب شما برای من و همراهانم باعث ساخت شدن فیلم خوبی بشه. ایشالا.”

 

تریلر فیلم

لینک کوتاه
09 اکتبر 20
بدون دیدگاه
63 بازدید

اشتراک گذاری

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها